ΘΑΝΟΣ ΚΟΝΔΥΛΗΣ, Η Τελευταία Αυτοκράτειρα του Βυζαντίου (εκδ. ΨΥΧΟΓΙΟΣ,2012)

111 AYTOKRATEIRA - Αντίγραφο

Καλές μου φίλες και φίλοι, κυκλοφόρησε το καινούργιο μου βιβλίο με τίτλο


ΘΑΝΟΣ ΚΟΝΔΥΛΗΣ, Η Τελευταία Αυτοκράτειρα του Βυζαντίου (εκδ. ΨΥΧΟΓΙΟΣ, 2012)


Είναι η ιστορία της τελευταίας και λησμονημένης από τους ανθρώπους αυτοκράτειρας του Βυζαντίου, που ονομαζόταν


ΑΝΝΑ ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΙΝΑ ΝΟΤΑΡΑ.


Να τονίσω ότι η ιστορία είναι πραγματική!


Ο αγώνας αυτής της υπέροχης γυναίκας για την οικογένειά της και για τον Ελληνισμό με συγκίνησε αφάνταστα. Ήταν κυριολεκτικά θαμμένη για εκατονταετίες στα μεσαιωνικά αρχεία της Ιταλίας.


Και τώρα, επιτέλους, βρίσκει μια πρώτη δικαίωση, τουλάχιστον μέσα από τις σελίδες του βιβλίου μου.

(12.000 αντίτυπα)


Δείτε εδώ την ΕΠΙΣΗΜΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ.


Βρείτε το βιβλίο στις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ, επίσης


ΕΔΩ και ΕΔΩ και ΕΔΩ


ΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΒΙΝΤEΑΚΙ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ


http://www.youtube.com/watch?v=gKzaRagrPGw

ΔΕΙΤΕ και τα βιβλία μου


Η ΑΡΧΟΝΤΙΣΣΑ ΤΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ και ΕΝΑΣ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ


που χάρη στη δική σας αγάπη


έχουν πια γίνει BEST SELLER στην Ελλάδα!

----------------

ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΜΟΥ ΣΑΙΤ ΜΕ ΠΟΛΛΑ δωρεάν E-BOOKS για διάβασμα

--------------------

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου